Sunday, August 14, 2016

Makanan Sunnah Terbaik.

Teks: Siti Azurah Binti Jalaluddin.


Bismillah.
Assalamualaikum.
Bersiaran pagi ini di kampung, encik suami pagi-pagi lagi dah masuk dusun durian. Anak-anak pula masih tidur. Jadi, Maknya update Entri di Blog. Hari ini saya nak kongsi sedikit pengalaman bagaimana saya TERJEBAK dalam Bisnes Qaseh.

Foto : Siti Azurah Binti Jalaluddin
Sepanjang menyusukan Haris 3 tahun lepas, Saya tidak mengamalkan apa-apa supplemen makanan tambahan. Hanya mengamalkan 1 sachet Teh Longan Kurma setiap hari sebagai penggalak susu kerana saya Fully Breastfeed. Alhamdulillah, Pengeluaran sangat bagus. Tapi, Saya selalu keletihan. Memandu sendiri ke tempat kerja. Kadang-kadang balik lewat. Membuatkan saya rasa macam tak larat nak uruskan perihal rumahtangga.


Saya cuba search Google mencari Supplement Mampu Milik, Khasiat Habatus Sauda Memang Baik, Jadi kebetulan Kedai Arab berdekatan dengan ofis saya. Saya Mencuba Kapsul Habatus Sauda Jenama Baraka. Alhamdulillah. Mengamalkan Kapsul tersebut buat saya lebih bertenaga. Lagipun harga murah dan mampu milik.

Foto : Sumber Google

Satu Hari, Sedang asyik scroll FB, saya ternampak Rakan FB update berkenaan Produk QASEH GOLD. Saya rasa teruja sebab apa yang saya amalkan ketika itu cuma 1 makanan sunnah, Dalam Qaseh, Ada lebih kurang 7 makanan sunnah dan tahan penggunaan untuk sebulan.

Foro : Sumber Google

Nak Dijadikan cerita, agak lama juga saya nak contact Sahabat Saya tu, Tapi mungkin ia sudah REZEKI ANAK, Saya mendaftar Sebagai RAKAN NIAGA walhal niat nak makan tapi pada masa yang sama memang saya sedang mencari pendapatan sampingan. Allah Lorongkan hati saya untuk menjual produl hebat ini.

Saya mula rasai kesannya, Production susu ditahap yang baik, Badan rasa lebih bertenaga. Paling saya suka, Saya sentiasa dalam keadaan POSITIF dimana saya tidak stress bila mana ada sesuatu yang boleh membuatkan saya stress.

Bulan Pertama sebagai Rakan Niaga, Saya berjaya membuat jualan sebanyak 60 botol. Tak pernah terfikir saya ada bakat menjual. Dulu saya memang tak suka menjual. Leceh bagi saya. Tapi itulah, Benda yang kita suka tak semestinya kita dapat. Benda yang kita tak suka itulah yang menjadi rezeki kita.

Qaseh Gold Mengandungi 7 makanan sunnah. Khasiat memang Terbaik. Nantikan Review Produk Qaseh di Entri seterusnya.

2 comments:

  1. Wow terbaik Leader Zura 60 botol bulan pertama. ☺😊

    ReplyDelete
  2. Wow terbaik Leader Zura 60 botol bulan pertama. ☺😊

    ReplyDelete